ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
ویکیو ، سرویس جستجو در اینترنتکد لوگوهای سه گوشه
فرضیه هایی بیمارگونه درباره مصدومیت علی کریمی!
تاريخ : شنبه 20 آبان 1391برچسب:, | | نویسنده : آرتمیس

(1)

- بیا این قرص ها رو بخور؛ واست چند جلسه هم فیزیوتراپی نوشتم.

* چند دفعه بگم؟! من چیزی ام نیست! حالم خوبه، خوبه!

- من دکترم، یا تو؟! هنوز بدنت گرمه، متوجه نیستی! حالت خیلی وخیمه!

* ببین چطور روپایی می زنم! واستا برات یک پشتک بارو هم بزنم! ببین! خوبم! ... در اوج آمادگی هستم.

- اینقدر خوبم، خوبم، نکن! واست 4 هفته مرخصی نوشتم، برو حالش رو ببر!

 بعد از چند دقیقه:  ... الو! ... کاری که گفته بودین رو انجام دادم! خیالتون راحت باشه! کریمی رو واسه 4 هفته فرستادم مرخصی!

(2)

- دکترجان! من از روی نیمکت نشستن متنفرم! با کیروش هم رودروایستی دارم، نمی تونم بهش بگم! اگه میشه واسم چند هفته مرخصی بنویس!

* چی چی رو مرخصی بنویس! مگه به همین راحتی هاست؟! واسه ما مسئولیت داره!

- آره بابا! مگه اون جام جهانی رو یادتون نیست که بعد از دوبازی اول ایران با پرتغال و مکزیک، یکهو علی دایی برای بازی با آنگولا مصدوم شد! منم از اون مصدومیت ها می خوام!

* بهت گفتم نمیشه! اصرار هم نکن!

- اگه واسم گواهی پزشکی صادر نکنی می زنم خودم رو واقعاً ناکار می کنم ها!

* باشه ... بیا اینم گواهی! واست 4 هفته مرخصی نوشتم!

 توضیح بسیار ضروری: هیچکدام از دو مورد فوق ربطی به مصدومیت علی کریمی نداشت و صرفاً ساخته و پرداخته ذهن بیمار نویسنده می باشد!

سئوال اساسی ابتدایی: به نظر شما وقتی رویانیان خبر مصدومیت کریمی را شنید، با خودش چه گفت؟!

احتمال اول: آخیش! خیالم واسه 4 هفته راحت شد! بعدش هم که تا یکی دوماه میگیم علی کریمی در شرایط بازی نیست و کم کم فصل تموم میشه!

احتمال دوم: اوه مای گاد! باورم نمیشه! ... من از شدت علاقه ام به کریمی به مربی می گم توی ترکیب پرسپولیس راهش نده اونوقت اینا اسطوره رو برای بازی بی ارزشی مثل تاجیکستان می فرستن زمین و مصدومش می کنن! ... حالا با این غم بزرگ چیکار کنم؟!

احتمال سوم: ایول! بازم این تاجیک ها! از بر و بچ که بخاری توی تمرین ها بلند نشد!

احتمال چهارم: من و این همه خوشبختی محاله! محاله!

سئوال اساسی انتهایی: به نظر شما وقتی کی روش خبر مصدومیت کریمی را شنید، با خودش چه گفت؟!

احتمال اول: ای بابا! چقدر بد شد! آخه تیم بدون اسطوره نمیشه! زنگ می زنم علی دایی، شاید قبول کنه برای بازی با ازبکستان بیاد روی نیمکت تیم ملی بشینه!

احتمال دوم: ای تاجیکستانی های [...]؛ حتماً از ازبکستانی ها پول گرفته بودن کریمی رو مصدوم کنن!

احتمال سوم: آخیش! تو رودربایستی مونده بودم کریمی رو هی تیم ملی دعوت می کردم، حالا با خیال راحت یک بازیکن جدید رو میارم تیم ملی!

احتمال چهارم: حالا بدون جادوگر چیکار کنم؟! ... بودن علی کریمی- حتی روی نیمکت-  باعث روحیه گرفتن اعضای تیم ملی می شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ابزار های مفید وبلاگ نویسان